HTML

Vendég vagy ügyfél?

2013.11.04. 09:00 fodrászolló

Amikor az üzlet ügyfeleket fogad, akkor tranzakciókat bonyolít. Minél jobb az üzlet, annál hatékonyabban a tranzakció. Vannak mutatók, amiket követnek, amiken dolgoznak: átlag látogatás értéke, napi forgalom, visszatérő és új vendégek aránya, havi termékforgalom, haszonkulcsok, székkihasználtság, stb.

A legjobb szalonok vendégeket fogadnak.

A vendég mindig egy kicsit hazalátogat: egy hullámhosszon van a házigazdával. A látogatás mindig egy kicsit rituális. A jó vendég és a jó házigazda kifinomult rítusérzékkel rendelkezik. Jó beszélgetők, türelmesek és toleránsak mert tudják, hogy a látogatás egy öncélú folyamat: maga a látogatás élménye fontosabb, mint az eredmény - bár nyilván az sem elhanyagolható.

A legjobb, legtapasztaltabb, legodafigyelőbb fodrász is hibázik; a szalonba ennek ellenére visszatér a vendég, az üzlethelységbe nem megy vissza a kuncsaft (ugyan olyan szörnyű szó, mint az ügyfél).

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ügyfélszolgálat fodrászolló fodrásszalon fodrászüzlet vendég vagy ügyfél

A bejegyzés trackback címe:

https://fodraszollo.blog.hu/api/trackback/id/tr175613738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása